Beste,
Hierbij de uitleg van de chatdienst.
De chatdienst is een live chat 1 op 1 tussen de consulent en de klant.
Een klant kan dan tekstberichten sturen naar de chatpagina (myChannel het standaardscherm na het inloggen) en de consulent kan dat beantwoorden. Een als het ware whatsapp op de computer.
Ook is het dan mogelijk om foto's te sturen. Door Klant en Consulent. Bijv een foto voor reading en consulent zou een tarotkaart kunnen terugsturen.
DIT GEDEELTE STAAT NOG UIT EN IS NIET GEAVTIVEERD
Ook is het mogelijk om een audio- en/of video stream te starten tijdens de chat. Dan kan er met de webcam ook gecommuniceerd worden. De webcam stream start altijd eerst met zwart beeld, je kan het daarna open zetten. Maar zo zou een chat ook verder kunnen gaan met een audio/videogesprek. Dit is echter enkel mogelijk via de computer en niet via de telefoon, of de klant moet dan de chat beëindigen en het telefoonnummer bellen.
De klant betaalt voor deze dienst per minuut(seconden). Als consulent zijn dan ook de verdiensten per minuut(seconden).
Dit zijn de keuzemogelijkheden in het scherm na het inloggen. U moet dus hiervoor ook online zijn aangemeld.
U staat dan op de myChannel chat pagina.
Als een klant contact zoekt met u dan gaat er op de pagina een beltoon af. Die moet u dan accepteren.
Dan is de chat gestart.
1. Chat geschiedenis van de huidige chat en komen ook de berichten van de klant tussen te staan.
2. Hier kunt u uw antwoord typen.
3. Dit is de knop om uw chatbericht te versturen.
4. Gegevens van de klant. zie hieronder meer daarover.
5. Chat-log van de chat die gedownload kan worden. Dit kan ook bij uw profiel na afloop.
6. Standaard zin plakken in het chatvenster. zie hieronder meer daarover
7. Een emoji toevoegen.
8. Het chatgeschiedenis scherm leeg maken.
9. De chat stoppen.
10. Een foto versturen.
11. Gegevens notities van de klant die u kunt bijhouden.
12. Als u de klant een minuut extra tijd wilt geven aan de klant. Dit gaat wel van uw eigen resultaat af. Als u dat doet moet u dat extra bevestigen.
4. Gegevens notities klant
U kunt gegevens van de klant verzamelen door ze in de notities te zetten. Deze notities zijn enkel voor uzelf en kan de klant of een andere consulent niet inzien.
6. Standaard zin
Door op de knop Mijn zinnen te klikken kunt u 1 van de 5 standaardzinnen selecteren die dan gelijk verstuurd wordt.
De standaardzinnen kunt u van tevoren invullen bij uw profiel.
Hieronder nog het scherm na afloop.
Met vriendelijke groet,
Spirit4U